Garanties en klachtenregeling

Gegarandeerde kwaliteit

Onze producten worden geproduceerd in een gecertificeerde productieomgeving en zijn uitvoerig getest en goedgekeurd conform alle Europese en Nederlandse kwaliteitsstandaarden. Wij doen ons uiterste best om ons product in perfecte staat bij je af te leveren.

Helaas kan het toch bij hoge uitzondering voorkomen dat het product niet in perfecte staat bij je afgeleverd wordt. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Zorgvuldige klachtafhandeling

Als je iets hebt ervaren waar je niet tevreden over bent dan staan wij altijd voor je klaar. Jouw feedback is waardevol voor ons. Geef je feedback door via info@dsgolf.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om je probleem zo goed mogelijk op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.